Cerita Aku
Its Me !


Qurratu'aini | 16teen | simple
Qurratu Aini

Create your badge


Kawan-kawan

> Suhaila Roslan
> Syamim :)


Thanks
Skin by Little Miss Suhaila Roslan
horayyy cuti sekolah :'D
Saturday, May 26, 2012 | 1:06 AM | 0 gossip
hip hip horayyy ! cuti skola da start da. bestnyaaaaa :DD eh, lupa lak *Assalamualaikum semuaa :) hye apa khabar, sehat ? me ? mcm biasaa, selalu sehat :P but sakit mulutt + bibir kering . cena x keringnyaa ayaq x mnum, sakit mulut na bkak mulut pon ssh , hurmmm sedihnyaaa ~ n_n before that na bgtaw examm bru je hbeh so homework sikit jaa. yeayyyy :D merdaka lah cuti ni. HAHA. tp t bkak skola hbeh la, tgok result pengsan smuaa. kompem xdak A da exam kali ni, kompem fail banyakk. kompemm ! :((((((( ohhhhh ! tidakkkkkk ! :O hurmmmm, biaq la. lmbt g skola nak bukak. kita happy2 la dulu kan :) so, happy holiday semuaa ! take care ye n enjoy your holiday. kpd perempuan tlg lah ibu anda memasak di rumah, jgn jdi mcm aku 24 jam asyik online jaa qeja aku. haha. okay ! kpd lelaki pulak jgn jdi mat rempit plak tau, t takot bukak skola pelajar llaki pupus hbeh, ksian cikgu na mngajaq pon qisau, okay ! ingat pesan aku tu :P k selamat bercutiii. btw, hurmmm jelesnyaa tgok jiran, kwn2 dpt jalan2 sana sini, aku ddk rumah ja mngadap laptop, knapa ayah aku x dpt cuti mcm ayah org len ? kenapa ??????? ini tidak adil ~ *ulang tidak adil ~ bersyukur lah parents spa yg cikgu tu . hurmmm. btw, knduri pon byk kan cuti ni, jiran aku pon na knduri gak isnin ni, makan free la 2 minggu ni. berat badan aku pon naik la, mintk ketinggian pon naikk gak. haaha. aminnnnn ~ :) na citaa pasai apa lgi hah ? xdak da kot. okaylah bubye semuaa. take care and enjoy. HAPPY HOLIDAYS ! daaaa ~




i miss u 


Old | New