Cerita Aku
Its Me !


Qurratu'aini | 16teen | simple
Qurratu Aini

Create your badge


Kawan-kawan

> Suhaila Roslan
> Syamim :)


Thanks
Skin by Little Miss Suhaila Roslan
Salam Maulidur Rasul ♥
Saturday, February 4, 2012 | 9:49 PM | 0 gossip
Assalamualaikum,
Haii rakyat malaysiaa, apa habaq ? hampa smua da mkn ke ? aku da knyang da, alhamdulillah :)) Hm,esok sekolaa daa, qeja sekola satu apa pon tak sentuh lagi. sains + akaun + add math + math mod + bi + bm. HAHA, jenuh peqabih smuaa mlm nii -.- hm, okay la. straight to the point aku nak ucap Salam Maulidur Rasul kpd smuaa umat islam dkt dunia ni. btw, aku buka facebook penuh dgn ucapan salam maulud, buka twitter pon mcm tu jgak. Haha, sanah helwah ya Rasulullah :)) Haa, jom kita pakat qamai-2 selawat :)) hehe, bnyk pahala aku hari nii :)




Btw, klau hmpa na baca lebih bnyk lgi tentang rasullah, meh la buka link ni. Aku tertarik dgn blog dy. so aku na kongsi-2 dgn hampa smuaa. hope smuaa enjoy :)) !XyndromeSagas! . Jom baca :)
okay la, aku ciauu dulu. na  siap-2 nak p study group rumah kwn :))
daaa, Babai. Assalamualaikum :)


Old | New