Cerita Aku
Its Me !


Qurratu'aini | 16teen | simple
Qurratu Aini

Create your badge


Kawan-kawan

> Suhaila Roslan
> Syamim :)


Thanks
Skin by Little Miss Suhaila Roslan
Happy Birthday Leha ♥ :)
Monday, February 6, 2012 | 10:52 AM | 0 gossip
Assalamualaikum,
selamat pagi butaa :) weh btw aku da siap homework, Hehe. bestnyaa aku da pandai add math :DD weh, esok aku takmau p sekola sbb esok kena kawad :'( weh, takot weh, esok kena  baca karangan dpn kelas. mintak-2 la cikgu tak pilih aku, amin. malu kud dok dpn kelas, da la pelajar baru. oh tidakk !! mintak-2 aku tak terpilih esok, aminnnn~ da laa aku qeka essay cam apa g. Haha. lawak punya la kalau hampa baca, meqapu ja bnyk. Tah papa aku tulis. Haha, janji siap kan. Btw, hari ni bufday BFF aku. 7 February 1996. tapi dy tadak la ni, dy dok kt asrama nuhh, rindu kt hg leha. leha ni kan, klau g mna-2 dy la partner aku. Lehaa IMYSM ♥. hampa-2 geng kamy fery, haifa, nadya, syamim, emy buat suprise apa dkt leha ? mesti hampa 6 org tngh sambut bufday leha tu kan. sedih nyaa aku dgn sarah tadak dgn mpaa. Leha Happy Birthday :)) semoga hg dipanjangkan umuq dan d murahkan rezeki yg halal :)) *ingat pesanan aku, aku takmau geng kamy berpecah, smua stay tau. jgn pindah-2. hampa 6 org jgn lupa aku dgn sarah. ingat jgn berpisah. aku haqap nnt kita lapan org boleh bersatu lgi dkt universiti nanti. aminn :)) Hampa semua jgn lupa aku dgn sarah. belajaq rajin-2 tau. aku sayang hampa semuaa alwayss ♥ :)


hehe, ni la dy bufday girl :)) siti nursolehah :)
comel kann 

hat ni pulak sarah afiqah nama dy. Dy ni pon pindah jgak. 
btw aku rindu dy, hg belajaq leklok nahh kt sana :)
dy ni comel kan 

nur nadia nasika :) klau dy balik, dy la teman aku malam-2. 
aku slalu chat dgn dy time mlm-2 :))
nadya cute kan 

fery nama sebenar farihah 'atirah :) 
klau dkt asrama, dy slalu bwak mknn bgi kamy mkn. hehe kenyang :)
farihah halai nahh smuaa nyaa :) fery comei dgn snyuman dy 2 kan 

si kiut miut :) nur emylia shazleen :)
peminat korea snsd (yoona) :)
hehe, emy comel sngt-2 kan 

nursyamim ainaa a.k.a syamim :)
dy ni kan slalu tlg aku, ajar aku :) aku slalu pinjam brg dy, hehe :)
ayu + cute kan 

comel nya kwn aku hat ni smbil pgg donut :)
nama dy haifa izzati :) 
comelnya kan 

ni aku. qurratu 'aini :)
haha, peace. btw aku rindu kwn-2 aku. gmbq-2 yg kt ats tu smua BFF aku.
aku syg mpa smuaa :))

Hm,, okay la. enjoy nahhh dgn blog aku yg tak seberapa ni :)
ok daa, Assalamualaikum :)
 ~sebelum tu dgr lagu ni dulu ~


hepi besdei to you Leha :) 




Old | New