Cerita Aku
Its Me !


Qurratu'aini | 16teen | simple
Qurratu Aini

Create your badge


Kawan-kawan

> Suhaila Roslan
> Syamim :)


Thanks
Skin by Little Miss Suhaila Roslan
Babaii Kedah :|
Wednesday, December 14, 2011 | 10:42 AM | 0 gossip
assalamualaikum ,
hye malaysian , semuaa sehat ? btw aku da lma tak update kan , haha, da seminggu kan . blog aku pon da hodoh kan . aku na update tp xtau na cita apa . tngok la jam skrang da pkoii dua pagi, mata aku masih fresh lgi , family aku smua da tdoqq . haha . bangga sat aku x tdoqq lgi . weh weh na cita ni , baca lu tajok aku tu , babai kedah . ceh , tajok x bole blah . squpa x balik da arr .. haha . aku na cita ni , aku baqu ja balik dari jalan2 dkt Kuala Lumpur . tobat sejarah gila ar p sana . msa p tu taya qeta pancit , sdih tahap . seb bek la pancit kt highway . kalo x, pkai x smpai la kmi kt KL . last last , pkoi 12 , alhamdulillah smpai gak kmi kt kl . esok tu plak ada knduqi besan ayh aku , buat dkt hotel. perghh hbt kud knduqi dy . dato' , datin pkat mai ar . smua nya oqg hebat2 la . kami ja pkai simple , oqg len cun2 ar . btw segakk kud pngantin , bju pngantin made in indian , cantikk gila . mcm plakon hollywood . makanan pon india pnya la . lagu tema pon india jgak . mmg hbt la kalo mpa tngok , btw sorii tadak gmbaq , kamera xbwak , kalo x bole mpa tngok . esok tu plak kmi pegi nilai , tau kan kt mna . Negeri Sembilan la . mcm2 ada kt sna , ada mahai ada murah . smua bqang dy berpatutan la . kmi borong sakan la kt sana , sampai maghrib baqu balik . lepas tu kmi p mhyang , makan2 , rehat2 . rancang2 na p melaka tp x jdi , malang nya bateri qeta qosak plak .. aiyoyoo . mmg sejarah , habis det x keqa arr repair qeta . sedih gila , aku kata la kt ayh aku ' ton dpn x sekolah la kami ' , ayah aku gelak .. haha . aku pon gelak la . ayh aku kata ' tapa gaji bln 12 ada g ' .. aku pon kata 'hmm , yalaaa ' .. lps tu kmi p minum2 dkt kedai mamak , msa ni pkoi dua pagi , qamai kud kt sana dk tngok bola . kedai ni pon dkt ja dgn umah abg aku . jln kaki pon smpai . monday coming kami na balik da , qeta pon da sehat . smpai lewat gila , jamm kud , kmi brtolak lpas zohor smpai dlm pkoi 11 malam .. gila gila jam la . btw penat gila . smpai qumah kmi mkn2 lu sblum tdoq , abang aku kuaq beli mkann dkt restoran mna xtau la ,, sdap . mkn nasi tngh2 malam . first time mkn qamai2 , tidak aku soqang ja buat qeja gila cm ni , haha . btw aku tadak gmbaq na tnjok kt mpa , sorii nahh . kamera lupa bwak , tinggai time na p tuu . sorii -,-'

ok la , ciauu lu ..
babaiii , assalamualaikum :)


Old | New