Cerita Aku
Its Me !


Qurratu'aini | 16teen | simple
Qurratu Aini

Create your badge


Kawan-kawan

> Suhaila Roslan
> Syamim :)


Thanks
Skin by Little Miss Suhaila Roslan
Hi !
Wednesday, November 30, 2011 | 8:15 PM | 0 gossip
assalamualaikum ,
haii Malaysian , selamat pagi !! btw ni blog aku yg kedua . HAHA . blog yg first aku da delete sbb seqabut sngt. aku tengok pon sakit pala . Heee ~ .. hope korang enjoy dgn blog aku ni . first , aku na ucap Terima Kasih to kwn aku Nurfareehah Asma , sbb dya lah blog aku terbina , tenkiu weh . xtau na kata pa , sayang hg :) btw thanks again for helping me , hm pejam celik pejam celik,hari ni da masuk bulan December kan ? sebulan ja lgi cuti . huhu , cepat nyaa, dan x lma lgi result PMR kuaq . ketaq nyaa . Ya Allah berikanlah hambamu ini keputusan yg terbaik , amin , Insy'allah . tak sdaq pulak da masuk bulan December.tiap tiap aqi ngadap laptop ja cena na sdaq kan, HAHA.


hope aku jadi yg terbaikk la lpas ni , bina hidup baru buang kisah silam . haha, ok la , aku na mandi dlu ..
babaii , missyousomuch :)



| New